вторник, 5 февруари 2008 г.

Step #0 (Intro)

Една идея, която упорито ме преследва от сума ти време и все така упорито не иска и не иска да ме остави да си продължа пътя без нея - нещо като дневник на интересни статии, на които попадам онлайн.

Вероятно на първо време основно ще вмъквам интересно съдържание, свързано с web development и въобще развитието на тая пуста твар The Web (a.k.a. Интернет /с главно "И"/, the net, world wide web, мрежата - ако се сетя още, мога и да добавя после). Пък после - ударил ме мокър парцал - всичко може да ми хрумне. Някак си не искам да "цапам" LifeCircle (вечният RC, и аз не знам защо) с такива неща. Всъщност знам; но не искам да кажа. И друг знае, но може да не допуска. И трети би предположил.. а сигурно и още.
Ааа, това за какво знам беше насочено не към RC-то, както някой би могъл да предположи горе. А за "цапането".

Ще видим след време..

Всичко тече.. А мрежата още повече.

Няма коментари: